marți, 13 noiembrie 2012

Dieta mea - Ziua 9

Ieri am avut o zi foarte stresantă, așa că am mâncat un pic de ciocolată neagră, cam 100 calorii. A picat așa de bine că mi-am promis să repet în fiecare Luni abaterea. Dacă, desigur, nu dau cântarul peste cap.
Vom vedea Joi ce arată mașinăria ....


Pentru cine nu poate mânca iaurt (sau nu îi place) nu-i bai, îi sugerez să bea 1-2 căni de lapte zilnic sau să mănânce câteva porții de brânză (dacă se poate mai slabă). Calciul ajută foarte mult la eliminarea grăsimilor. Am văzut un experiment făcut de BBC în care măsurau (nu vă povestesc cum) grăsimile eliminate după o masă bogată în lactate. Pe mine m-au convins. Un supliment de calciu  nu este însă același lucru.
Calciul alimentar este necesar și pentru că după o anumită vârstă oasele pot deveni fragile.

Un alt pont care te poate ajuta să slăbești este să combini la o masă alimentele cu indice glicemic mare sau mediu cu alimente cu indice glicemic mic sau bogate în fibre.
Un subiect pe care nu poți să-l discuți cu nutriționiștii de la noi (și nu numai de la noi) este dacă pilaful poate fi inclus în dietă. Vor holba ochii șocați și vor zbiera la tine "Nu, nici vorba, scoate definitiv pilaful din viața ta". Ei bine, nu și dacă vei combina orezul, chiar alb, cu legume. Desigur este și mai sănătos dacă îl faci cu orez integral dar nu oricui îi place.
Oricum, orezul integral are același indice glicemic foarte mare ca și orezul alb, dar are în plus fibre. Și legumele au fibre însă. Deci mâncați în liniște și pace pilaf de post. Ceea ce voi face și eu când reintru în normal. Atenție la porție - nu mai mare ca pumnul tău.

Meniul de azi (1600 calorii )

Dimineata 7:30
Cafea
Mezel - Cremvurști - 3 mici
Salata de varza
Gustare 10:30
Kefir  1.5 % 200 g
Cereale, rolled oats 2 linguri
Ceai 
Prânz 13:30
Linte cu roșii - 1 bol
Ardei umpluți - 1 ardei
Iaurt 0% 140g
Castravete mic (100 g)
Rosie, 1 medie
Apa minerala 500 ml
Gustare 16:30
Mar, 1 mediu, 180 g
Cașcaval light
Ceai 
Cina 19:30
Sarmale - 4 mici
Iaurt 0% 140g
Castravete mic (100 g)
Vin rosu 200 ml
După ora 20
Ceai 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu