duminică, 11 noiembrie 2012

Dieta mea - Ziua 7

Toată săptămâna am făcut mișcare destulă, câteva ore pe zi. Azi am fost "omidă". Odihnă totală ca în zi de Duminică.

Meniul zilei îl planficasem un pic altfel. Dar seara abia am reușit să mănânc ceva.
La vestici și americani, masa de seară pare să fie masa principală a zilei.
M-am obișnuit, chiar și în zilele când sunt la serviciu, să mănânc bine dimineața, la fel și la prânz iar seara mai ușurel.

Tot ieri am adăugat la salata mea colorată avocado, ca să nu mor proastă.
Ei bine, nu m-a entuziasmat de loc. În țara de origine probabil are alt gust. La noi a ajuns ceva ca o cremă grasă fără gust, fără aromă. Cu un sâmbure uriaș la mijloc. Sărăcie curată. Așa că rămân la rețeta mea clasică. Iau de la piață tot ce poate fi pus într-o salată, cât mai variate, cât mai colorate. După sezon.
Acum e vremea verzei albe și roșii dar se mai găsesc încă gogoșari, roșii castraveți. Poți pune și câteva flori de conopidă. Brocoli înveselește salata iar cea de la piață are și ceva gust. Cam scumpă dar se zice că e foarte sănătoasă.




Meniul zilei de azi (1800 calorii)


Dimineata 7:30
Cafea, o ceasca 200 ml
Rasol de vita cu hrean
Zacuscă 100 g - 3 linguri
Cascaval light
Gustare 10:30
Cafea, o ceasca 200 ml
Kefir  1.5 % 200 g
Pranz 13:30
Sarmale - 4 mici
Branza (romaneasca sau feta)
Salata colorata
Vin rosu 200 ml
Kefir  1.5 % 200 g
Gustare 16:30
Mar, 1 mediu, 180 g
Cascaval light
Ciocolată neagră
Cina 19:30
Linte cu rosii - 1 bol 
Dupa ora 20
Lapte sub 2% 1 cana (250 ml)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu