marți, 6 noiembrie 2012

Dieta mea - Ziua 2


Ziua 1 a decurs oarecum bine. Noaptea m-am trezit cu o ușoară durere de cap.  După ce am băut o cană mare de apă minerală a trecut. Cred ca este vital sa bei multe lichide la dieta asta.
Nu mi-a fost de loc foame. Mișcare: cam 2 ore shopping și gospodărie.

Meniul meu de azi (1700 cal):
- Dimineața
2 oua prăjite, zacuscă - câteva linguri, cașcaval light - 1 feliuță, cafea
- Orele 10:30
Iaurt, unt de arahide 1 lingura
- Pranz
Ciorbă de legume, pește la grătar cu lămâie, salată de ridichi negre cu câteva nuci,  suc de roșii
- Orele 16 
1 măr, cașcaval light
- Seara
Jambon, budincă de conopida și praz (conopida, țelină, ardei verde, praz, ciuperci, ouă, urdă sau brânză romanească, câteva migdale ăi iaurt la cuptor)
- Înainte de culcare
1 cană de lapte

CONCLUZII 


* Trebuie să bei lichide mai multe ca de obicei, 2-3 l

* Ca să nu te muți în bucătărie, te poți ajuta gătind:
- o oală de ciorba (de orice fel dar bună, sa-ti placă să mănânci din ea câteva zile), 
- budinca de legume pe 2-3 zile. 
- câteva porții de linte verde. Pentru o porție, măsoară 100 g linte. Pui lintea la muiat cam o ora. Faci o ciorba de legume cu multa țelina și eventual dovlecei Când e aproape gata, adaugi lintea. 
Calculezi cam 2 părți lichid la o parte linte. Adaugi eventual 1 foaie de dafin. O lași sa fiarbă cam 20 min la foc mic, adaugi un pic de suc de roșii sau roșii decojite  și gata.


Cumpără și un  pui la rotisor, conservele de iahnie de post, zacuscă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu