joi, 29 noiembrie 2012

Dieta mea - Ziua 25

Deja cred că prietenii mei din clubul Dolof au ințeles cum ar putea să arate un meniu zilnic în dieta mea.
Continui dieta, continui blogul dar am cam epuizat subiectele interesante și nu vreau să plictisesc.
O sa scriu numai când o sa am ceva fain de comunicat.
Sunt cam supărată pe oamenii de știință, de câteva luni nu a mai apărut nimic nou.

Azi am bătut recordul lui Jamie Oliver de gătit o masă în 30 de minute.
Are un site chiar simpatic deși nu sunt de acord cu toate giumbușlucurile lui
http://www.jamieoliver.com/jamies-30-minutes-meals/

Am scos din congelator un pic de spanac, niște urme de creveți și un pachet de fasole verde.
În mai puțin de o jumătate de oră s-au transformat în creveți cu spanac și lamâie și o minunată fasole verde cu oțet, ulei și usturoi. Nu a fost nevoie să le decongelez.
Am completat cu salata mea de ridichi negre, țelină și nuci de ieri și un pic de cașcaval low fat.
O masă ușoară, potrivită cu o zi foarte ocupată.

Ei, și vin sărbătorile...Trebuie să-mi pregătesc ochelarii de dietă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu