miercuri, 7 noiembrie 2012

Dieta mea - ziua 3

Nu am rezistat până mâine și m-am pus pe cântar. M-am îngrozit. Am cu un kg mai putin. Asta nu e bine, înseamnă ca am pierdut mult lichid.
Întâi pierzi apa și abia la urma, dacă joci bine jocul pierzi grăsime și nu mușchi.
E drept ca respir mai bine.
Mă simt un pic obosită. Asta, zice Dr Agatston, e din cauză ca nu înghit destule lichide. Înclin sa-l cred după ce am văzut cântarul.
Dar ca sa nu beau apă chioară cu găleata, mi-am luat de la piață ardei, gogoșari și castraveciori și o sa-i strecor la fiecare masă (sunt mai mult apă, cam 90%, dar au și minerale și vitamine).

Am respectat meniul de ieri pana seara când nu am mai putut inghiți nici o  firimitură. Straniu, de obicei seara mâncam ca sparta.  

Am gătit totuși legumele la cuptor, le-am gustat, au ieșit grozave la gust dar nici ca le- am putut manca.

Ca ciorbă de legume am făcut un fel de supă crema de brocoli. A ieșit așa de buna că o sa postez rețeta cred pe blogul Dolof. 


La rețeta de legume le cuptor trebuie să mai lucrez. Nu arată prea comercial, nu știu unde am greșit. Cred că am pus prea multe legume și nu am bătut spumă albușurile. Cred ca ceva mirodenii, gen nucșoara, ar fi făcut-o și mai buna. Am pus numai un pic de mărar și pătrunjel. Dacă știti careva o rețetă de budinca de legume sau sufleu de legume....

Mișcare? da, cam multă pentru câte calorii am reușit sa adun. Am pus varză la butoi, sport extrem.

Meniul meu de azi (1800 cal):
Dimineața 7:30
1 cafea, 1 ou fiert, cașcaval light, salată de roșii
Gustare 10:301 Iaurt 0% grăsime, unt de arahide - 1 lingură, ceai
Prânz 13:301 pulpă de pui sote, vinete prăjite cu ardei și  roșii, suc de roșii, 1 gogoșar mare, apă minerală
Gustare 16:301 castravete mic, 1 pară cu urdă, ceai
Cina 19:30 Budincă de legume cu 2 felii de jambon, 1 lingură unt de arahide, apă minerală
Dupa ora 20Lapte sub 2% 1 cana


CONCLUZII

- Pot sa mănânc liniștită un fruct pe zi din cele cu indice glicemic mic-mediu, de ex un măr.
- Este esențial să strecor la fiecare masă ceva legume bogate în apă.


Mai sunt 5 zile din prima săptămână și cea mai grea, sus piciorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu