vineri, 9 noiembrie 2012

Dieta mea - ziua 5


Am trecut de jumătatea săptămânii I. Ce trece timpul....
Ieri a fost, ok, nu tu foame, nu tu dureri de cap. Începe să-mi priască :)
Bestiile de la serviciu au pozat masa lor de Sf Mihai și Gavril și mi-au trimis-o pe facebook.
Las' ca îi țin eu minte....ii prind eu odată la colt...
Azi e Vineri, e zi de fasole. Nu țin post însă ca și așa lista e cam  restrânsa.
Ciorba mea de fasole e gata și e uau! Abia aștept.





Meniul zilei (1800 calorii)


Dimineata 7:30
Cafea, o ceasca 200 ml
Ou, prajit
Paine integrala 2 felii
Salata de rosii
Cascaval light
Gustare 10:30
Kefir  1.5 % 200 g
Alune, unt de arahide - 2 linguri
Ceai 
Pranz 13:30
Fasole boabe cu rosii 1 bol 300 g
Salata de ridichi negre si telina cu nuci, lamaie si ulei
Apa minerala 500 ml
Gustare 16:30
Mar, 1 mediu, 180 g
Ceai
Cina 19:30
Vinete prajite cu rosii, gogosari si carne
Vin rosu 200 ml
Dupa ora 20
Lapte sub 2% 1 cana (250 ml)

papa bun !
Mai am 3 zile, grozav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu