duminică, 24 februarie 2013

Primăvară pentru dieta mea

Tocmai îmi revin după o viroză nebunatică. După simptome putea să fie și gripă.
Nu pot lua aspirină sau alte ghidușii așa că am încercat metodele tradiționale

Această biluță drăguță cu antene este parșivul de virus al gripei :(
Lista mea de leaacuri ”băbești”, nu neapărat în ordinea eficacității:
- supa de pui cu legume fierbinte dar nu clocotindă
- mămăliguță pripită fierbinte cu ou sau lapte
- ceai cald cu lămâie multă, miere, scorțișoară
- limonadă cu multe lămâi și miere
- kilograme de citrice
- lapte cald cu miere și scorțișoară
- baie fierbinte
- vin fiert cu scorțișoară și miere - dacă nu ai temperatură
- țuică fiartă cu miere și piper - dacă nu ai temperatură
- suc de roșii cu nuci zdrobite și lămâie
- pastile cu propolis, eucalipt, pin și vitamina C
- hrean (pentru desfundat nasul este imbatabil)
- ceapă și usturoi
- pastă dulce de ardei
- paste fierbinți cu ouă și un pic de ulei de măsline

Ma aveți sfaturi? Că eu viruși mai am :(

Dieta mea? ”În inventar”, ”Plecată după marfă”, ”Vin imediat”, ”Închis, gestionaru' bolnav”  :D
Vreau primăvară...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu